GE Healthcare
Nära

Tyvärr, din sökning på... ... fick inga träffar

Sökförslag: Kontrollera att sökord är rättstavade. Prova med annat sökord. Prova mer generella sökord.

Service och Support - optimera prestandan

Det är viktigt för patienter att utrustningen är redo när den ska användas. Det finns därför ett behov av underhåll av utrustningen med hjälp av förebyggande underhåll, övervakning, fjärrsupport eller ett flexibelt servicekoncept, One Services, där lösningen kan anpassas efter era behov.

One Services består av fem alternativ: One Self, One Shared, One Focus, One Trust och One Power. Dessa har olika fokusområden, som tex snabb tillgång till service på plats, fjärrsupport eller teknisk utbildning.

Läs mer om servicekoncepten här nedan.

Servicecenter

Om du vill rapportera fel på utrustningen, beställa reservdelar eller service vänligen kontakta oss via vårt servicecenter.

E-post: nordicSC@ge.com
Telefon: 020-120 14 36

Cookie-tillåtelse